Ahad, 14 Februari 2010

Pengubat hati yg lara & penawar hati ku yg luka..

Aku la yg bertanggungjawab mendidik & mengajar mrk erti hd0p yg sbnr..Aku jgk la yg akn menc0rakkn mrk..

klu Aku gagal,maka gagal gak la mrk c0z mrk ibarat kain putih yg X tau ape2 ttg hd0p nie..Insya Allah selagi aku termampu aku akn pastikn mrk terdidik dgn baik..

wlupn kdg2 letih gak ble ade yg X dgr ckp kter(dlm erti kta len nakal & degil)tp terharu ade ble mrk ingt kter..

Aku dh mula syg mrk..c0z hari2 d0k adap mrk..Aku ajar mrk membaca,mengeja,menulis,mewarna,menyanyi dll..Aku mengajar mrk ttg erti hd0p yg mrk sukar tuk fahami..

sblum nie aku dh byk ajar mrk ttg dunia..Ade yg seakn memahami & ade gak yg msh X faham..tp X pela,plan2..kter kne didik mrk dgn lembut tp tegas..Manja2 n0 way..nt besar plak kepala mrk..lembut tp tegas bknnye garang tp dlm kelembutan2 msti ade sedikit ketegasan..

bru2 nie aku d0k ajar mrk b's0lat..wlupn blum ckup sempurna aku ttp akn ajar mrk smpai mrk tumbuh m'jd se0rg anak yg taat pd ibu bapa & patuh pd perintah ALLAH..Mmg agak sukar tuk ajar mrk nk bca surah2 nie tp aku akn usahakn smpai mrk b'jya..

krn aku syg mrk s0,aku X mau lihat mrk yg aku didik tumbuh m'jd se0rg insan yg X b'guna di mse akn dtg..

s0,kesimpulannya..Aku syg mrk & mrk syg aku..



0 ulasan:

Catat Ulasan

Free A Curlz MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
 
Template designed using TrixTG