Ahad, 14 Februari 2010

Ya Allah pelihara la aku...

Wahai Tuhanku yg Satu..Hati ini ttp milikMu..Pelihara la aku..Lindungi la aku hambaMu yg lemah ini..Aku X thu mengapa smpai skrg aku msh X dpt nk memberikan hati ini tuk di miliki 0leh sesiapa..

Apa yg berlaku dlu begitu meninggalkan kesan yg m'dalam bt hidup ku sehari2..Wlupn bnda 2 dh jd sejarah..Dan aku pn X tau di mne DIA skrg..Tp smpai skrg luka 2 msh t'sisa lg..rse sakit hati nie msh menebal dlm dri ini..aku X thu g mne cranye tuk menghapuskn sume rse itu..

DIA X tinggalkn aku & aku pn X tinggalkn DIA..Tp perbuatan DIA thdp aku yg meninggalkn kesan dlm hd0pku..Sakitnye bgai di tusuk 0leh duri yg tajam..Kejamnya DIA pd aku..

Aku dh cbe tuk m'buang sume rse itu tp aku X mmpu..Ya Allah tl0ng aku bantu aku..tuk aku m'buka kembali hatiku buat insan2 yg lbh menyanyangiku,menghargaiku lbh dr DIA yg sblum ini..

''DIA''..kejamnye DIA thdp aku menyakiti aku,melukakan aku..Aku benci DIA seumur hdupku..nmun aku ttp m'd0akn kebahagiaannya wlu bkn b'sme aku...

Wlupn sume 2 tlh lme b'lalu tp aku msh X dpt nk melupakan rse sakit hati 2..Setiap hari aku b'd0a agar Tuhan bukakn kembali hatiku yg sekian lme aku tutup rapat2 spya aku dpt m'lupakan mse lalu yg sgt menyakitkan..


Aku X mau ingt lg sume yg b'laku itu tp aku msh blum mmpu melupakannya yg menyakiti hatiku..Sakit..Sakit sgt..

Aku dh puas menangis,menangis & menangis..
Aku ingin menangis sepuas2nya jika itu yg dpt menghapuskn sume rse yg pnh singgah di hatiku ini..Aku X mau alami sume nie lg..Patut ke aku trus2an menutup pintu hatiku bt laki2 di luar sna..Ya Allah..aku perlu Engkau..Bantu aku Ya Allah..Jgn Engkau biar aku sendiri tuk lalui sume nie..beri aku petunjukMu Ya Allah..


Ble???smpai ble aku hrus begini,menangisi sume nie..Aku sgt memerlukan Engkau Ya Allah..Aku perlu Engkau lbh dr ape pn di dunia ini & aku perlu Engkau lbh dr sapepn yg ade di dunia nie...Tl0ng aku..Bantu aku...pelihara aku Ya Allah..

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Nmun aku ttp bersyukur ats ape yg jd sblum nie,skurg2nye Tuhan 2 tunjukkn sape DIA yg sbnrnye kt aku..semua kelemahannya,keburukannya terkeluar & terpancar jelas di dpn mata aku..
Sujudku..Syukurku PadaMu Ya Allah..

Cuma skrgnie aku perlukan petunjuk drMu Ya Allah..Apakah aku hrus menutup rapat2 pintu hatiku ini @ akn aku bukaknnya kembali stlh hmpir sthn aku menutupnya..
Aku X tau Ya Allah krn Engkau la yg Maha Mengetahui..
Bantulah HambaMu ini..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Free A Curlz MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
 
Template designed using TrixTG