Sabtu, 19 Disember 2009

Matahariku..


tertutup sudah pintu, pintu hatiku
yang pernah dibuka waktu, hanya untukmu
kini kau pergi dari hidupku
ku harus relakanmu walau aku tak mau


Aku mnta maaf krn menutup hati ini tuk di miliki sesiapa lg krn aku X mhu t'luka lg..aku X sgup di sakiti lg..Aku X rela jika terjadi lg sume itu..Aku takut aku X begitu kuat nk laluinya sekali lg..
Hati ini milik siapa???aku X thu siapakah yg sepatutnya yg layak b'ada di hati ku ini..Aku X ada jawapan krn semua jawapannya ada sama Tuhan..Saban hari aku b'd0a & b'harap agar Tuhan mempertemukan aku dgn sese0rg yg dpt m'jaga hati ini seadanya aku manusia biasa & hamba pada PenciptaNya..Aku biarkn Tuhan berbicara ttg cntaku pd makhluk ciptaanNya yg bernma lelaki..Aku serahkn sepenuh hati & seluruh jiwa ku hnya mem0hon petunjuk yg t'baik dariNya..
Sekian lama ku biarkn hati ini k0s0ng X terisi..Sekian lama jgk aku relakan kesunyian & kesepian menemani hatiku ini..Hari2ku sepi lg sunyi tnpa insan b'nme kekasih..Aku lewati hari2ku sendiri tnpa di temani sesiapapn melainkn diriMu wahai Tuhanku..Aku lalui semua ini demi Tuhanku..Aku m'cri redhaNya..Aku m'inginkn restu dariNya..Aku X mhu di cintai & mencintai krn nafsu semata2..Aku hnya inginkn cinta yg berlandaskn batas2 syariatNya..Maka,ku biarkn Tuhan yg tunjukkn pd ku ttg hari2ku..Aku m0hon petunjuk dariNya tuk semuanya..jd0hku..mse dpn ku..hd0p & matiku tlh ku serahkn semuanya pdNya..
Wahai matahariku!!!Aku biarkn hatiku sunyi lg sepi..Aku trus m'nutupnya tnpa peduli siapa pn yg dtg tuk cuba membukanya..Aku kunci ianya supaya X ada siapapn yg dpt m'bukanya lg tnpa izin dariMu..Aku biarkn ianya terkurung spt seek0r burung yg berada di dlm sangkar..Aku biarkn ianya kese0rgan & bersendiri tuk jalani hid0p ini..Aku X mhu ade se0rg pn yg dtg menggnggu gugat kehid0pannya di sna..Aku X mhu ianya m'rsai bnda yg sme setiap kali ianya terluka & kcewa..
Tapi smpai ble harus ku tutup pintu hati ku ini???Aku X thu????Aku X ada jawapannya..tnyalah pd Tuhan krn hnya Tuhan yg thu segala2ya ttg diri ini..hnya Tuhan jua yg bisa membukakn kembali pintu hatiku ini..Berd0alah agar hatiku yg keras ini luluh bkn krn mencintai ses0rg..ttp luluh krn d0a2 yg ikhlas yg dtgnya dr sese0rg yg ikhlas menyintaiku & menyanyangiku serta mengasihiku hnya krn ALLAH..Tuhan tunjukknlah hati ini milik siapa???

0 ulasan:

Catat Ulasan

Free A Curlz MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
 
Template designed using TrixTG